Avatar for Krio

Krio

Krio / 27 /

┐(‘~`;)┌
Commissions: Sometimes
Trades: Sometimes
Requests: Closed
Krio’s avatar

$20 Fullbody Color Sketches -2 Slots- OPEN!

woopwoop cross post from FA~ example : https://www.weasyl.com/submission/954458/beni-bab It'll be $20 per character max 2 characters per slot (will be in 2 seperate pics) (+ $5 for complex design , i.e. multi wing, detailed marking/clothing, ect) no ferals please! Paypal USD Please have at least 1…

Krio’s avatar

1 Experimental Fullbody Slot [OPEN!]

/cross post from FA since the last one worked out well I wanna try another! It'll be $30 (+ $8 for complex design , i.e. multi wing, detailed marking/clothing, ect) And it'll be in this style https://www.weasyl.com/submission/987063/cm-zyuuei https://www.weasyl.com/submission/8.....goldabelle-2-0 h…

Krio’s avatar

1 Experimental Fullbody Slot [CLOSED]

cross post from FA Wanna try workin with semi lineless style a bit more ahhhh It'll be $30 (+ $8 for complex design , i.e. multi wing, detailed marking/clothing, ect) And it'll be in this style https://www.weasyl.com/submission/8.....goldabelle-2-0 https://www.weasyl.com/submission/980243/delwyn th…

Krio’s avatar

$15 Cheebs - 3 Slots - CLOSED

/posts in the dead of night yo! back from a lil hiatus from comms since my paypal's startin to look mighty sad =v=;;; examples: https://www.weasyl.com/submission/727726/cheeb-batch-7 https://www.weasyl.com/submission/688608/cheeb-batch-6 https://www.weasyl.com/submission/635626/cheeb-batch-5 $15 pe…

Krio’s avatar

Fullbody Full Color Slots!! CLOSED

cross posted to FA ex : https://www.weasyl.com/submission/815045/perci $31.20 per character (paypal fee included) (+$5 for complicated designs) Paypal USD! One character per slot Slots 1.JaegerJack (FA) 2.Prince-Lee (FA) Comment to claim ! ;v;/

Krio’s avatar

Sketchbook Sketchpage Slot CLOSED

Just got a lil kitten the other day (his name's Tama) so my funds are a bit depleted =v=;; wanted to get a bit of personal art done before I opened up commissions again but eh gotta go with the flow ~ 45$ per sketchpage (+10 for complex characters) 1 character per sketchpage Please have a visual re…

Krio’s avatar

2 Fullbody Flat Slots!! OPEN

Here have some examples https://www.furaffinity.net/view/14740080/ https://www.weasyl.com/submission/719480/flora https://www.weasyl.com/submission/7.....4/another-zuzu $25 per charater 1 character per slot +$5 for complex characters (multi wings, detailed patterns, ect.) Paypal/ USD Slots 1. 2. Pl…

Krio’s avatar

Sketchbook Sketchpage Slots- CLOSED

cross posted to FA yuppers just two slots this time =v= $45 per slot each sketchpage will have between 13-17 sketches on it and it's 1 character per page past examples https://www.furaffinity.net/view/13404450/ https://www.furaffinity.net/view/13456844/ https://www.furaffinity.net/view/13237031/ ht…

Krio’s avatar

$10 Base Cheebs Round 2 [OPEN]

I had fun with those last ones so I'll open up a couple more slots for more Heads up my drawing time has been cut from the whole week to 2-3 out of every week so it'll take me a bit longer than my usual, nothing drastic, but ust a heads up. They'll be on this base https://www.weasyl.com/submission/…

Krio’s avatar

$10 Base Cheebs [CLOSED]

mmmm I'm actually rather fond of using this new base https://www.weasyl.com/submission/638576/sass-base-adopt-closed so I'm opening up a few slots for on base cheebs with it to see if anyone's interested~ $10 per character Max of 2 characters per slot Paypal/USD 4 slots for now =v= Slots 1.Mixed-Bi…

Krio’s avatar

Woooohoooooo!

I got a part-time job at the local Michaels! I'm so happy QvQ~ I don't think it's gonna affect my art output since it'll probably be around 15hrs a week / would've love more but eh, ya take what you can get but it's gonna be nice to have some income outside of commissions ;v; wahhhhhhh ;v; /in othe…

Krio’s avatar

Tales of Vesperia

is such a good game omgggg I went into playing it sorta half heartedly bc Phantasia blew me away back in the day and I absolutely loved it but I was pretty lukewarm to Symphonia when I played it and that one seemed to be the popular one so I didnt know what to expect. But ahhhhh if I love the chara…

Krio’s avatar

CLOSED

cross post from FA yuppers I've got some of my art mojo back and I'll be done with my trades queue in a little bit so gonna do some more commission stuff ;v;/ A sketchpage will have between 13-17 sketches on it and it's 1 character per page (sorry not up for couples atm) some previous examples: htt…

Krio’s avatar

5 Headshot Slots - CLOSED

I'm rather fond of batches of 5 =v= but yup, they'll look like this https://www.weasyl.com/submission/597673/cm-headshots and they're $8 a slot. Give me a word or two to tell me about who you'd like me to draw so I don't draw them ooc yeah ;v; Slots 1.Kittiehkat - //done 2.Particle@FA - //done 3.Ay…

Krio’s avatar

Who Should I...

use for my banner here? Charles and Charlie https://www.weasyl.com/submission/349490/cat-gent-sketches or that Witch idiot https://www.weasyl.com/submission/446198/pine-needles ??? because I've been procrastinating on making a banner for here for far too long now =v=;;;

Krio’s avatar

I'm so happpppppyyy

My Sushi baby is feeling much better and miraculously doesn't need surgery anymore QvQ The past 2 days it seemed as if she was getting better after the hell that was those first 3 days and she seemed to be pretty much back to normal today. But we finally got up enough moolah to take her to the vet…

Krio’s avatar

I wanna learn

how to draw turians and salarians ... though mainly turians but damn if my current style is pretty much antithesis to cool looking aliens OTL;;; cute is a deadly trap when you wanna draw cool =v=;; wahhhhh I can dream (and ogle the Mass Effect art book on Amazon huhuhuhu) =u=

Krio’s avatar

Let's talk TV/Anime!

want to bump that last journal down because it makes me anxious just seeing it on my page and my video game grind seems to have wound down a bit thanks to just completing Bioshock Infinite (I love The Lutece Twins as characters I need to get the Buried at Sea dlc wehhh) so let's talk tv/anime ! Ahh…

Krio’s avatar

stressedstressedstressed + future commission info

guhhhhhhhh real life stuff has got me all kinds of stressed out. My presh bby Sushi who has been with the family for going on 8 years now (1 of our 3 dogs) suddenly got really sick. Well, I shouldn't say suddenly, we've known she's had crystals/stones in her bladder for a few months now and have be…

Krio’s avatar

Adopt Collabs Anyone??

yuppers I was interested in trying it out after I finished 2 or so more items on my queue I'm fine with coloring or lining yeah ;v; Comment if you're interested yeah and what you'd prefer to do =v=/

Krio’s avatar

CLOSED

pretty much copypasta from last time around! also on FA https://www.furaffinity.net/journal/5694933/ each sketchpage will have between 13-17 sketches on it and it's 1 character per page (sorry not up for couples atm) some previous examples: https://www.furaffinity.net/view/13237031/ https://www.fur…

Krio’s avatar

yooooo

I've spent so much time in the last 4 days on Flight Rising's jigsaw puzzle I s2g I'm gonna start seeing all of my images in puzzles pieces soon Easy and Hard modes are the only ones that I bother with bc Medium seems like just a waste oftime when I can finish a hard one in about 45 mins and get 10…

Krio’s avatar

Hey friends!

Check out these commissions yeah ;v;/ https://www.weasyl.com/submission/570279/urgent-commissions

Krio’s avatar

Flight Rising!

finally made an account so hella hap http://flightrising.com/main.php?p=lair&tab=userpage&id=61797 /ahh I really like my Abital's coloring =v= this'll give me more incentive to try my hand at drawing dragons again wahhh!

Krio’s avatar

Sketchbook Sketchpage Auction - 2 slots - CLOSED

Also hosting this over on FA https://www.furaffinity.net/journal/5630237/ yup, auction this time bc why not =v= each sketchpage will have between 13-17 sketches on it and it's 1 character per page (sorry not up for couples atm) some previous examples: https://www.furaffinity.net/view/12371569/ http…

Krio’s avatar

weeps gently (over mass effect)

bc I finished and ahst was right so many feels so much cries (of course 2 of my 4 faves die bc boy do I know to how pick characters to love that are most likely to be killed off for plot purposes OTL;; ) but yup, I didn't have the dlc so I just watch the extended endings on youtube after I beat the…

Krio’s avatar

Mass Effect (and other things)

devoured my attention for the last two weeks (along with my moving but w/e) I just ordered #3 two days ago and from skimming reviews trying not to spoil anything for myself I've gleamed that it was a massive disappointment ending wise so wehhhhh that sucks but I'll probs enjoy playing it anyways Mo…

Krio’s avatar

wehhhh (lil' update)

m'gonna be 21 on the 22nd wehhh I'm getting old bwuhhhhh (but lol 21,22 kinda cool =v=) ahhh I've been pretty absent art-wise the last week or two bc I just don't have the mojo to do personal stuff and I've been stuck in a rut with some of the weaker aspects of my drawing (poses mainly) and it caug…

Krio’s avatar

Sickuuu

yes friends woe is poor Krio because yet again I have caught a stupid cold /A\ I don't even know how it happened, one day I was hella good the next BAM Snot City guhhhh my throat's raw and my head hurts and /whinewhinecomplain anywho once this blows over (ha blows bc I can't stop blowing my nose pf…

Krio’s avatar

Orkid Species Info

Gonna get this down over here as well =v= A bit about the Orkids species: Orkids are a closed species Popular as a Familiar-type, Orkids can be found both in the wild and as the domesticated companions of humans and other mythical creatures. Wild Orkids make it their duty to take care of a variety…

Krio’s avatar

Quick Sketch Trades!

Yup what the title says babs ;v; They'll be in this style https://www.weasyl.com/submission/443343/witchsona bc I wanna try working on it some more to test out if I'll offer it as a commission option sometime in the future~ I'm gonna do 2 or 3 of em and they'll probs be done within the next 2-4 day…

Krio’s avatar

Q & A with Krio!

Hello friends! I don't think I've ever done a question and answer journal on any site that I've been on, so I've decided to rectify that now~ So yup, got a question for me about art? What video games do I like to play? Movies I like? Or just something random? Maybe a question about onee of my ocs?…

Krio’s avatar

SaleSaleSale!

Babs kabutops Is sellin some characters and adopts you can check out ;v; https://www.weasyl.com/journal/35113/character-sale https://www.weasyl.com/journal/35113/character-sale https://www.weasyl.com/journal/35113/character-sale And the adopts are in their gallery~ ;v;/

Krio’s avatar

My Art Blog!

http://kriioh.tumblr.com/ http://kriioh.tumblr.com/ http://kriioh.tumblr.com/ Yuppers I finally made one ahhhh :'D html is a pain so I'm p sure there's stuff that I still need to fix wehhhh but for now it's good to go! It'll mainly be for sketches and fanart and the occasional actual illustration I…

Krio’s avatar

Uwaahhh + Questions!

ahhh Eerays are actually really fun to draw =v= Legit thought I was gonna have the hardest time getting this cheeb done bc the eeray design always sorta intimidated me but omg it's actually hella nice to sketch the tail/wing things golly gosh ya learn somethin new everyday Also heads up! I recently…

Krio’s avatar

Someone

come and give me a hand/finger massage because mine ache something fierce and I need to get stuff drawn;;; (;へ:)

Krio’s avatar

10$ Cheebs [CLOSED]

gonna practice my speed by drawin some cheebs =v= they'll look like this yo https://www.weasyl.com/submission/415479/cheeb-batch-1 As always, I take payment before I begin your commission or add you to my queue~ Comment to claim~ Slots 1.Thanxia@FA 2.Holy 3.Perikoala 4.Tete@ FA Cross posting to FA…

Krio’s avatar

If

I catch my own kiriban I'm gonna laugh. It would be the 3rd pageview kiriban I've caught of mine since I started doing them way back in my devianart days /seems to be I'm only lucky with myself bc I never catch ones for anyone else //sobbu OTL gah I seem to be coming down with a cold anf hand cramp…

Krio’s avatar

Get To Know Me Meme!

bc everybody's doin it ahohohoho =v= What's your real name? Tatiana (named after that one dead princess pfft) How tall are you? 5'6 What's your natural hair color? dark brown roots dark amber tips What's your eye color? hella dark brown What's your orientation? Idk 4 sure! Though it seems I'm most…

Krio’s avatar

/weeping intensifies

jeez people are putting me on their artist recommendations list and commenting on stuff and commenting back to my comments and just oh man oh man I am so happy jeeez jeeez ya'll are so nice jeeeeeeeez fbmhbnn /explodes into dokis and blush tears ** Thank you all for following me and being hella fly…

Krio’s avatar

Recommend Me Some Music!

Music really helps me focus whenever I'm drawing or sketching and is a nice source of inspiration for me. Recently I've been listening to the same few things over and over again so I wanna listen to some new stuff to refresh my palate a bit. Ahhh my tastes are pretty eclectic but some of the recent…

Krio’s avatar

Mini Kiriban @ 600 Pageviews!

Yuppers, just send me a screenshot when it happens and along with character ref and I'll draw/sketch ya a lil' somethin, somethin =v= <3<3

Krio’s avatar

ehh + Future commission info

A lot of the comments I'm seeing for people that have an opinion on those who are moving over to weasyl are just really gross and makes me not want to be a part of that community in the least anymore. :/ Just the overall attitude is really unhealthy and yuck from everything I've seen/read and I'm d…

Krio’s avatar

Weasyl my kokoro~

It's working so well on my ma's smart phone, but alas won't load on my laptop or personal phone (p robs bc of my shoddy Cricket WiFi) Ahhh I can't wait till everything's all nice and cleared up so I can get on with my laptop again ; v; On that same vein WISH THE MOBILE VERSION OF THE SITE IS HELLAS…

Krio’s avatar

/softly weeps

I keep accidentally pressing the "Remove All" button in my notifications lord help me I've done it like 3 times already pfftt OTL;;; // but on another note I'm really diggin the site and the layout and stuff though it's a bit more complicated which is tripping me up I really like the "softer" look…

Krio’s avatar

Hello Friends!

Thanks for following my over here you all make my heart go dokidoki u//v//u I'm still trying to figure out the layout and I'm notoriously bad at doing that so give me a bit of time before I start uploading and stuff yeah. But ahhh it's so good to have you all following me ahhhh I am so hap ;v; smoo…