Avatar for BipolarWolfy

BipolarWolfy

BipolarWolfy / 26 / Male / San Antonio, TX

Borf
Commissions: Open
Trades: Sometimes
Requests: Closed

BipolarWolfy's Shouts

  • Link

    There is a fine line between sanity...
    and insanity
    I BROKE IT __
    ____
    lol ;3

    • Link

      Omfg....We both have

      • Link

        YAAAAY!!! (does a happy psycho-wacko dance)
        lol
        OH YEAH
        I really dig your artwork
        ;3

        • Link

          Dawww thank u~
          I do try my best to improve
          May i ask why u dig the bipolar artwork LOL?

          • Link

            Into a versatile ton of that sort of thing... its resourceful to me and my stories... good writing needs ideal insanity to thrive, IMO. ;3

  • Link

    rolls around

    • Link

      pushes u around as u roll My new toy~

      • Link

        blinks and glomps on you I ish no toy

        • Link

          Fuck yes u are -w- paws at ur tail

          • Link

            noms your nose I IS NOT A FUCKING TOY!

            • Link

              MEG FUCKING TOY ON MEH FUCKING PAGE!

              • Link

                DON'T MAKE ME PUT A COLLAR ON YOU!

  • Link

  • Link

    Hey wolfy~
    It's Rockyyy~

    • Link

      YO SON!!

      • Link

        This site is really cool, why didn't I learn about it sooner ;.;??

        • Link

          LO XD SO organized eh?
          I love it
          though i wanna be more active here
          ;.;

  • Link

    Yes you moved from dA to here! X3 <3

    • Link

      LOL I EXIST on here,i have many art sharing sites i use

      • Link

        Cool. :) Well either way, you've gained a watcher since I may possibly quit dA.

        • Link

          Ouch Whys that? I mean i know DA has alot of problems right now,just which one made u switch away?

          • Link

            The "allowing art retracing". One of the admins allowed it, so people can basically now draw right over your art as well as edit it, like if they took artwork of your sona and added a mustache to it and made the background different. There's also drama from people I used to be friends with that are mad because I keep blocking them for every account they make. In all honesty, they're mad because I blocked them since I got sick of their rude comments on my art and journals, etc. so they basically made a really rude journal about me and will probably have people attack me through text on dA if it escalates. But I'm still going to keep them blocked. That's why the block option is allowed: To keep people from being rude to you on your account.

            • Link

              My gawd.... this has gone far enough...i am pissed,i may have to boycott as well

              • Link

                There was actually a petition people were signing on it... But I'm not sure whether or not it's still going or if it worked. It makes me sad that everything is going to s*it on dA. A few years ago it was great, and then we got immature trolls, children that shouldn't be on dA, and art thieves as well as pedos. Sighs

  • Link

    Bark bark

  • Link

    OMG THANK YOU <3

  • Link

    thanks for the follow <3