Profile

Prince | 21 | Male

✖ i dont take commissions unless im desperate - dont ask
✖ dont come at me with creepy shit
✖ dont copy my art or characters
✖ dont beg me for things
✖ dont harass me or my friends kthnx


STATUS

hi im prince n i am a giant trashlord
i upload here when i can
though its not always consistent
u may find sfw and nsfw things around

im far more active over on my tumblr =v=/



Contact

Skype
goat-prince
Tumblr
goat-prince

Latest Journal

HOLY....

on 28 October 2018 at 19:18:04 MDT

LOL DAMN I RLY SUPER FORGOT THIS SITE EVEN EXISTED....
WOW...
what a treasure trove of literally all my old ass art
well, most of it anyway....
im in awe, truly

HELLO????????? IS ANYONE STILL OUT THERE LOL???????/
YALL STILL USE THIS?!?!

suppose i should take this PRIME OPPORTUNITY & gesture for yall to stalk me over on my TWITTER and my FA and my DISCORD prince#3286
cos dam i know im not comin back here to post lmao but im rly active everywhere else!! :>

View This Journal and 3 Comments

Statistics

Joined 16 January 2014

2503
Pageviews
219
Followers
3
Favorites Given
928
Favorites Received
297
Submissions
5
Journals
83
Following

Shouts

  • Link

    peekaboo

  • Link

    I FOUND YOU PRINCE! >:O!!!

    Hi :3

    • Link

      ye im not hard 2 find lmfao

      • Link

        Sent ya something~ Expect it around Monday or Tuesday the latest.

        • Link

          w..wait what
          like in the mail???? i dont remember giving u my address o,o;;

          • Link

            You did in FA via Notes a LONG time ago, just took too long to deliver your gifts to ya. Did you get it?

            • Link

              oooh yEAH I GOT IT THO THANK 4 ALL THE THINGS AHGKJDSGDS