Bathtime! by Kayla

Bathtime!

Kayla

24 January 2014 at 14:27:27 MST

Time to bathe, Jake! >:C

Jake belongs to Airu
Quy Hoa belongs to me!

Submission Information

Views:
1101
Comments:
13
Favorites:
75
Rating:
General
Category:
Visual / Digital

Comments

  • Link

    Mel may I draw Quy Hoa? I'm really liking the personality you gave her lol

    • Link

      I cannot stop anyone from drawing my characters. 'u'

      • Link

        This is true but I like to ask permission first lol :3

    • Link

      i want to see this one turn out!

  • Link

    Haha, now this is adorable. He's gonna smell like a springtime meadow by the end of this whether he fucking likes it or not! !

  • Link

    His faces, his attitude, ahahahha these are so perfect 83 I imagine Foodogs by nature are kinda testy short tempered, so seeing these two interact is magical lololol

    • Link

      Magical like apple and cranberry juice mixing together! wat

  • Link

    XD

  • Link

    There is so much expression and everything nice wowowow

    I love seeing these

  • Link

    See, this is what I like to see! It's so great. Comic or not, do want more, just cause these two could be in a sitcom, a movie, or whatever. Good ol' love-hate.

  • Link

    lol. Awesome work in this. Your work in their character interactions is hilarious. It seems natural between these to mythical dogs.

    Love the bath scene with "heavy duty Soap" XD. Quy has her work cut out for her.

  • Link

    I love that his wiener is floating! Just like real life :P

  • Link

    Hahaha!! Just like a big kid.