Avatar for batnoise

batnoise

batking mihael / 23 / demiboy (they/he) / bat hell

but i'll use my tool to solve your puzzle
Commissions: Closed
Trades: Closed

batnoise's Shouts

  • Link

    haha WOW oops i inquired about a commission literally a year ago and forgot to follow up, sorry about that lol

  • Link

    Why thank you!! <3

  • Link

    i never realized you moved accounts on here O: i like, never look at this site though, so

    • Link

      yea i made the account a while ago for the same reason i made one on dA but again i ended up using it too :'D my apologies for forgetting to follow you though fhghsd ;u;

  • Link

    batty bat bat.

  • Link

    batbutt

  • Link

    YELPS AT NOTIFICATIONS

    well at least you're all set up

    • Link

      YEAH FROM HERE THAT SHOULDN'T HAPPEN AGAIN ;v; sorry about that aha

      • Link

        there's a little checkbox you can select when you submit something, it's like "don't generate notifications for my followers for this submission" or something, I guess it's too late but it'll help when mass uploading or having multiple versions of the same artwork!!

        • Link

          oH that'll be really useful in the future (if i ever do upload 2626372 things at once again) thank you :0!!

  • Link

    :ooooo new account hello there

  • Link

    gasp look whos here :D :D

    • Link

      yeah i know it's about time!! :3

      • Link

        YOH SPAM MUCH

        jk loved every minute of it.
        ugh i want your art everywhere.

        • Link

          sORRY ;w; on the upside i'm all set up now sO that shouldn't happen again

          but aaaa thank you omg <33

  • Link

    a good profile

    • Link

      you too buddy !!! B)

  • Link

    //tumbleweed rolls by/